השנים האחרונות מאופיינות בעוד ועוד גופים שמעלים את נושא המודעות הסביבתית לרמת הביצוע שלהם. כתוצאה מכך ישנה השפעה על תעשיית הרכבים, אשר מחוללת רפורמה בכל הקשור ברכבים ישנים\ לא כשירים לנסיעה. אם פעם אותם הרכבים היו נטועים איפשהו בצד הדרך ללא כל התעסקות בהם, היום הדברים עובדים אחרת. משרד התחבורה, יחד עם המשרד לאיכות הסביבה, פעלו לקידום מהלכים כמו גריטת רכבים לברזל. גם אתם מוצאים את הרכב שלכם ישן ותקול, איכות הסביבה חשובה לכם ואתם רוצים גם להרוויח מזה כסף על הדרך? כך תעשו זאת!
למי פונים לשם גריטת רכבים לברזל?
השלב הראשון בהליך גריטת הרכבים לברזל, הינו פניה לחברה לפירוק רכבים, אשר קונה רכבים ומבודדת את חלקי הברזל. את אותם החלקים מעביר לתעשיית הברזל ולמפעלי מחזור, בהם עושים במקרים רבים שימוש חוזר וכך מקדמים את אידיאל השמירה על איכות הסביבה.
כל שיש לעשות הוא לחייג לחברה לפירוק הרכבים, אשר שולחת צוות מיומן ומקצועי. הם קובעים הצעת מחיר, גוררים את הרכב עד למגרש הרכבים לגריטה ומשלמים לכם את הסכום הנדרש במזומן. תהליך זה חוסך זמן יקר והתעסקות, שכן זה מוריד מעליכם את הצורך בתיקון הרכב, בתשלום הוצאות האחזקה ובחיפוש אחר קונים אפשריים.
אלו הם התנאים החיוניים לגריטת רכבים לברזל
ישנם מספר תנאים הכרחיים לגריטת רכבים לברזל:
– על הרכב להיות רכב פרטי
– סוג הרכב M1 מצוין על גבי רישיון הרכב
– חלפו לפחות עשרים שנים ממועד ייצור הרכב, כלומר 1993 ולפני
– רישיון הרכב בתוקף
– הרכב עבר מבחן רישוי שנתי (טסט) ואגרת הרישוי שולמה מבעוד מועד
– הרכב לא רשום כמעוקל או משעובד, ואין איזושהי מגבלה שעשויה לחול עליו
– הרכב כשיר לנסיעה, כך שניתן יהיה לנייד אותו לאתר הגריטה
– רכב שהיה כשיר למשך תקופה רצופה בין שני הטסטים שעבר טרם הגריטה.
יתרונות בגריטת רכבים לברזל
שירות גריטת רכבים לברזל טומן בחובו יתרונות רבים, המשותפים למוכרים, לקונים ולציבור ככל:
– הרכב התקול, שנחשב למפגע בטיחותי, מטופל והאיום הסביבתי מוסר.
– תרומה משמעותית לאיכות הסביבה.
– יישור קו עם הקדמה ועם המדיניות החדשנית.
– חוסך התעסקות רבה עבור הקונה.